werken bij
landgoed de salentein

Werken bij Landgoed de Salentein is een feestje. Op deze pagina vind je de laatste open posities en mogelijkheden om bij te dragen aan ons mooie bedrijf, te leren en te groeien.

Wij zoeken invulling voor onderstaande vacatures om ons enthousiaste team compleet te maken:

 

Over de functie
Wij zoeken voor Salentein Holding B.V. (o.a. Landgoed De Salentein en Salentein Family of Wines) een parttime administratief medewerker (24-28 uur). Je denkt niet alleen vol enthousiasme mee, maar je neemt ook je verantwoordelijkheid en draagt bij aan het correct en accuraat verwerken van de financiële gegevens. Belangrijkste werkzaamheden zijn het voeren van de dagelijkse administratie van diverse onderdelen van Salentein. Je komt terecht in een gezellig team met een informele werksfeer

Je dagelijks werk bestaat o.a. uit de volgende onderdelen:
Je voert als administratief medewerker de financiële administratie van het Landgoed (restaurant en zalencentrum) en overige administratieve taken binnen de andere onderdelen.

Concreet houdt dit in:

  • uitvoeren van financieel-administratieve taken voor onder andere Landgoed de Salentein en Salentein Family of Wines;
  • verzorgen van diverse rapportages en analyses
  • signaleren van onjuistheden in de administraties en het rapporteren daarover;
  • verwerken van inkoopfacturen;
  • verwerken van verkooporders en de facturatie hiervan;
  • betalingen klaarzetten en bankboekingen doen;
  • beheer van debiteuren/crediteuren;
  • controleren, betaalbaar stellen en archiveren van de ontvangen declaraties/facturen;

Wat verwachten wij van jou?
Je hebt een aanpakkers mentaliteit en bent leergierig. Je hebt een helicopterview met behoud van het oog voor detail en bent vanzelfsprekend accuraat. Je voelt je verantwoordelijk voor de aan jou toegewezen administratie en weet van alle details. Je werkt zelfstandig en stemt goed af met je collega’s op de afdeling Finance en de medewerkers van Salentein. Je bent communicatief vaardig, proactief en klantgericht.

Beschik jij over het volgende profiel?

Voor deze functie is het belangrijk dat je in ieder geval het volgende in je bagage hebt:

  • Je hebt een MBO-denkniveau;
  • Je hebt werkervaring als administratief medewerker;
  • De afgelopen jaren heb je al ervaring opgedaan in een soortgelijke functie
  • Je hebt ervaring met het opstellen van financiële (jaar)rapportages;
  • Je hebt uitgebreide kennis van, en ervaring met Excel.
  • Ervaring met boekhoudpakket Exact is een pré;
  • De Nederlandse taal beheers je volledig, zowel in woord als geschrift.

Wat zetten wij daar tegenover?
Een afwisselende en uitdagende baan waar jij de kans krijgt om mee te denken in de verdere professionalisering. Wij bieden flexibele werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerken aan.

Onze medewerkers zijn ons belangrijkste kapitaal. Dat zie je terug in de aandacht die wij onze mensen geven en daarom belonen wij deze functie met een bruto maandsalaris tussen de € 2.250 en € 3.000, een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband, 25 verlofdagen, 6 ADV-dagen, 8% vakantiegeld, een uitstekende pensioenregeling, bijdrage in de ziektekostenverzekering en een eindejaarsuitkering (op basis van 40-urige werkweek).

Waar ga je werken?

  • Je werkt op het Landgoed De Salentein in Nijkerk;
  • Je maakt deel uit van de afdeling Finance en werkt samen met het operationele management;

Voor meer informatie kun je contact op nemen met Arco van Engelenburg (033-2475256).

Reageren via e-mail: sverschuur@salentein.nl

Ben jij een ervaren evenementenprofessional met een passie voor het managen van feesten en evenementen? Wil je graag een operationele rol vervullen waarbij je veel op de werkvloer actief bent? Landgoed de Salentein Nijkerk zoekt een enthousiaste Party Manager om ons team te versterken!

 

Functieomschrijving:

Als Party Manager ben je verantwoordelijk voor het operationeel managen van diverse evenementen, feesten en bijeenkomsten op onze prachtige locatie. Je zorgt ervoor dat elk evenement vlekkeloos verloopt en dat onze gasten een onvergetelijke ervaring hebben. Je bent een organisatorisch talent en houdt ervan om actief bezig te zijn op de werkvloer.

 

Verantwoordelijkheden:

  • Coördineren van alle aspecten van evenementen, inclusief de opbouw, uitvoering en afbouw.
  • Aansturen van het evenemententeam en zorgen voor een goede taakverdeling.
  • Toezicht houden op de logistiek en ervoor zorgen dat alles volgens planning verloopt.
  • Het oplossen van eventuele operationele problemen en het anticiperen op mogelijke uitdagingen.
  • Contactpersoon zijn voor gasten en leveranciers tijdens evenementen.
  • Zorgen voor een uitstekende service en het overtreffen van de verwachtingen van onze gasten.
  • Bijdragen aan de ontwikkeling en verbetering van onze operationele processen.

 

Vereisten:

  • Ervaring in een vergelijkbare rol als Party Manager of evenementenplanner is een pre.
  • Uitstekende organisatorische en leidinggevende vaardigheden.
  • Flexibiliteit in werktijden, omdat evenementen ook ’s avonds en in het weekend kunnen plaatsvinden.
  • Stressbestendigheid en proactieve aanpak.
  • Teamspeler met goede communicatieve vaardigheden.
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wij bieden zowel fulltime als parttime mogelijkheden, zodat je kunt kiezen welke optie het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Je komt terecht in een dynamisch en professioneel team, waarin jouw inbreng gewaardeerd wordt en je de kans krijgt om jezelf verder te ontwikkelen.

 

Interesse in deze uitdagende en operationele rol als Party Manager bij Landgoed de Salentein Nijkerk? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar werk@landgoeddesalentein.nl We kijken uit naar jouw sollicitatie en hopen je binnenkort te verwelkomen als waardevolle aanvulling op ons team!

Is gastvrij jouw middle name? 

De functie

  • Je bent werkzaam in ons restaurant en/of banqueting evenementen;
  • Een afwisselende baan met passie voor gastronomie en liefde voor wijn en spijs;
  • Je komt dagelijks in aanraking met de mooiste Latijns-Amerikaanse producten waaronder onze wereldberoemde wijn van eigen Argentijnse bodega’s;
  • Je creëert een warme en servicegerichte beleving voor elke gast.

 

Jouw team:

Je werkt in een enthousiast team waarbij gastvrijheid op nummer 1 staat. Wij zijn dankbaar voor de mooie producten waarmee wij mogen werken en vertellen daar graag over aan onze gasten. Respect en sympathie binnen het team zijn de norm.

 

Wat wij jou bieden:

  • Een uitdagende functie op sprookjesachtige locatie met een uniek verhaal;
  • De enige werkplek in Nederland met eigen wijnen en vlees;
  • Een zorgzame bedrijfscultuur met Horeca CAO (met vakantiedagen en -geld) en bijzonder goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Gedeelde fooi en wij verzorgen lunch en diner op de werkvloer;
  • Mogelijkheid tot volgen van cursussen t.b.v. professionele en persoonlijke ontwikkeling.

 

Wie wij zoeken:

  • Je hebt ervaring en/of een afgeronde horecaopleiding en affiniteit met gastronomie en hospitality;
  • Je hebt passie voor mooie producten en liefde voor wijn en spijs;
  • Je bent servicegericht en ambitieus om kwaliteit te blijven verbeteren;
  • Je bent wat stress-bestendig en sociaal sterk.

Wij maken graag kennis met jou. Stuur je motivatie en CV naar werk@landgoeddesalentein.nl en bel voor meer informatie naar 033 247 52 01.

Je komt te werken op een prachtig landgoed met een uniek verhaal. Je werkt samen met een gedreven en enthousiast team, waarbij geen dag hetzelfde is. Je leert veel over de verkoop en organisatie van evenementen. Natuurlijk ontvang je een stagevergoeding, maar daarnaast willen wij vooral dat je een fijne en leerzame tijd hebt! 

Zo ziet jouw werkdag eruit:

Als stagiair eventmanagement bied je commerciële en organisatorische ondersteuning aan het team sales & events. Je werkt mee in het salestraject van A-Z voor zowel vergaderingen, meerdaagse congressen als particuliere feestjes van 10-200 personen. Zo heb je telefonisch contact met gasten over zaal- en restaurantreserveringen, je plaatst reserveringen en maakt offertes op. Je wordt betrokken bij de voorbespreking van de bijeenkomsten, het opstellen van de draaiboeken en aftersales. Samen met het team verzorg je ook de ontvangsten van bruidsparen tijdens onze open dagen.

Dit is jouw profiel:

  • Je bent bezig met je 2eof 3e jaar MBO- of HBO-opleiding: Commerciele Economie, Eventmanagement of Hotelschool.
  • Je zoekt een meewerkstage voor minimaal 5 maanden, 3-5 dagen per week in de eerste helft van 2023.
  • Communicatief sterk en Nederlands uitstekend in woord en geschrift.
  • Energiek, positief en gastvrij
  • Gedreven om te leren en resultaatgericht
  • Kan goed plannen en werkt gestructureerd
  • Je houdt wel van een beetje hectiek!
  • Horeca-ervaring (als bijbaan) is zeker een pré

Enthousiast?

Wij maken graag kennis met jou. Stuur je motivatie en CV naar werk@landgoeddesalentein.nl en bel voor meer informatie naar 033 247 52 01.

MAAK JIJ EEN DROOMBRUILOFT WERKELIJKHEID?

Je komt te werken op een prachtig landgoed met een uniek verhaal! Je werkt samen met een gedreven en enthousiast team, waarbij geen dag hetzelfde is. Je leert veel over de verkoop en organisatie van evenementen, met een specialisatie in bruiloften. Natuurlijk ontvang je een stagevergoeding, maar daarnaast maak je vooral veel plezier! En signaleer jij een mooie kans voor ons bedrijf? Dan horen wij dat heel graag!

Zo ziet jouw werkdag eruit:

Als stagiair weddingplanner bied je commerciële en organisatorische ondersteuning aan onze twee ervaren weddingplanners. Je werkt mee in het salestraject van A-Z: van oriënterende rondleiding aan een bruidspaar tot de overdracht van het definitieve draaiboek. Zo onderhoud je telefonisch contact met potentiële en toekomstige bruidsparen en werkt op maat gemaakte offertes uit. Je wordt betrokken bij de voorbespreking van de bruiloften tijdens het detailgesprek, het opstellen van de draaiboeken en aftersales. Samen met het team verzorg je ook de ontvangsten van bruidsparen tijdens onze open dagen. Daarnaast is het office team ook bereikbaar voor restaurantreserveringen. Daarvoor neem je telefoon aan en plaatst reserveringen.

Dit is jouw profiel:

  • Je bent bezig met je 2e of 3e jaar HBO-opleiding: Commerciele Economie, Eventmanagement of Hotelschool.
  • Je zoekt een meewerkstage (liefst z.s.m.) voor minimaal 3 maanden, 3-5 dagen per week.
  • Communicatief sterk en Nederlands uitstekend in woord en geschrift.
  • Energiek, positief en gastvrij
  • Gedreven om te leren en resultaatgericht
  • Kan goed plannen en werkt gestructureerd
  • Je houdt wel van een beetje hectiek!
  • Horeca-ervaring (als bijbaan) is zeker een pré

Enthousiast?

Wij maken graag kennis met jou. Stuur je motivatie en CV naar werk@landgoeddesalentein.nl en bel voor meer informatie naar 033 247 52 01.

Ben jij…

  • Een Masterchef in spé?
  • Stressbestendig, een harde werker en wil jij werken met de mooiste producten?
  • Flexibel en kun je zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Bereid om op oproepbasis te werken in een wisselend rooster (dag-, avond- en weekenddiensten)

En heb jij…

  • Passie voor het vak en liefde voor wijn en spijs
  • Relevante werkervaring is een pré

Wij bieden …

Een afwisselende baan, met marktconforme arbeidsvoorwaarden. Je komt te werken in een leuk, hecht team van professionals die hun vak verstaan.

Wij zijn ….

Een uitnodigend en gastvrij landgoed met een keur aan faciliteiten voor zakelijke, feestelijke en gastronomische gelegenheden. Het statige landhuis, een uitstekend restaurant en ruime evenementenlocaties bieden unieke mogelijkheden voor zowel kleine als grote gezelschappen.

Enthousiast?

Wij maken graag kennis met jou. Stuur je motivatie en CV naar werk@landgoeddesalentein.nl en bel voor meer informatie naar 033 247 52 01.

Ben jij…

  • Student aan een horecaopleiding
  • Stressbestendig, sociaal sterk en een echt mensen mens
    Flexibel en kun je zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Bereid om op oproepbasis te werken in een wisselend rooster (dag-, avond- en weekenddiensten)

En heb jij…

  • Passie voor het vak en liefde voor wijn en spijs
  • Relevante werkervaring is een pré

Wij bieden …

Een afwisselende baan, met marktconforme arbeidsvoorwaarden. Je komt te werken in een leuk, hecht team van professionals die hun vak verstaan.

Wij zijn ….

Een uitnodigend en gastvrij landgoed met een keur aan faciliteiten voor zakelijke, feestelijke en gastronomische gelegenheden. Het statige landhuis, twee uitstekende restaurants en ruime evenementenlocaties bieden unieke mogelijkheden voor zowel kleine als grote gezelschappen.

Enthousiast?

Wij maken graag kennis met jou. Stuur je motivatie en CV naar werk@landgoeddesalentein.nl en bel voor meer informatie naar 033 247 52 01.